HUDEBNÍ OBOR
V hudebním oboru Základní umělecké školy MusicArt umožňujeme žákovi prostřednictvím aktivního vzdělávání využívat hudbu jako prostředek vzájemné komunikace i osobního uměleckého sdělení. Hudební obor je rozdělen do tří stupňů – dvouletý přípravný stupeň, I. stupeň sedmiletého a II. stupeň čtyřletého základního vzdělávání. Vzdělávací obsah hudebního oboru je členěn do dvou oblastí – Hudební interpretace a tvorba a Recepce a reflexe hudby a je tvořen očekávanými výstupy, které mají činnostní povahu se zaměřením na jejich praktické využití. V oblasti Hudební interpretace a tvorba žák získává základní hudební návyky a dovednosti a následně je rozvíjí. Ve vzdělávací oblasti Hudební interpretace a tvorba se žák vzdělává v indiviuální výuce a kolektivní výuce Společné muzicírování – hra v komorních souborech, orchestru, sborovém zpěvu. Orientace ve světě hudby umožňuje žákovi vzdělávací oblast Recepce a reflexe hudby. Vzdělávací obsah oblasti Recepce a reflexe hudby se realizuje především v podobě kolektivní výuky (Hudební nauka).
PŘEDMĚT | MODŘANY - PÍSKOVA | MODŘANY - PLATÓNOVA | BARRANDOV | JIŽNÍ MĚSTO | DUBEČ | ŽVAHOV | VYŽLOVKA |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Přípravné hudební vzdělání | X | X | X | X | X | ||
Hra na klavír | X | X | X | X | X | X | |
Hra na EKN a jeho ovládání | X | X | X | X | X | ||
Hra na kytaru | X | X | X | X | X | X | |
Hra na elektronickou kytaru | X | X | X | X | |||
Hra na basovou kytaru | X | X | X | X | |||
Hra na housle | X | X | X | ||||
Hra na violoncello | X | ||||||
Hra na kontrabas | X | X | |||||
Hra na bicí nástroje | X | X | |||||
Hra na harfu | X | ||||||
Hra na zobcovou flétnu | X | X | X | X | X | X | |
Hra na flétnu | X | X | X | X | X | X | |
Hra na klarinet | X | X | |||||
Hra na saxofon | X | X | X | ||||
Hra na trubku | X | X | X | ||||
Hra na baskřídlovku | |||||||
Hra na trombon | X | X | |||||
Hra na lesní roh | X | X | X | ||||
Sólový zpěv | X | X | X | X | |||
Populární zpěv | X | X | X | X |